Tuesday, March 10, 2009

~ Pergi Kenny Rogers Lagi~

Salam...

Kejadian makan-makan ini berlaku pada hari Jumaat yang lepas. Iye, saya tau, saya update secara tidak teratur. Main hentam jek. Sekejap Jumaat,sekejap Ahad, sekejap Sabtu pula. Nak buat macam mana. Life sebagai student ni, sangat sibuk dengan acara masak-memasak meggi. Er saya pegang buku Java juga kadang-kadang. Hiks...

Okey, entry ini terjadi sebab kami dapat voucher makan Kenny selama 52 minggu secara percuma! Sape nak bagi beb? Sape? Kalau nak tau kenapa boley dapat, baca entry ini.

Kami bertiga pergi Amcorp Mall lebey kurang dalam pukul 3 lebey kot. Sebab tunggu Syarq pakai tudung lama gila. Tudung dia wat hal hehe

Mula-mula sampai, tunjuk kupon and order-order semua. Lepas tuh, tunggu kejap, muffin pon sampai. Aku and Syarq order muffin cokolat. Intan muffin vanilla.



Then, air plak sampai. Spring ni, air Intan. Yang lain, Ice Lemon Tea.


Kami sangat bernasib baik sebab Sue keje time tu. Sue kan kawan kitorang. So, kalo ada benda best2 ke, mesti dia akan hulur secara senyap kat kitorang. HEHE~ Sue tanya slow2, nak mushroom sup x? Kitorang terus jawab, NAK!! Muka x malu. Hiks

Makanan yang di tunggu2. Yuhuuuuuu, sampai jugak akhirnya.

Yang ni, Intan punya. Dia nak side dishes Macaroni Cheese, Red Bean, ngan Coleslaw.


Gambar yang kat atas ni, aku punya. Macaroni Cheese dia sedappp giler! Aku amek macaroni Cheese, Mashed Potato and Coleslaw.


Syarq plak amek Macaroni Cheese, Mashed Potato and Pasta Salad.


Lahap betol. Baca Bismillah dulu yang. HEHE~


Muka x bley blah dua-dua ni. Time ni meja da penuh dengan makanan. Muka semua da x sabar2 nak makan da kot? Da kelaparan gila da rasanya. hihi =)

Makan2 sambil tunggu Sue habis keje pukul 5 lebey. Lepas tuh, pergi toilet kejap. Bergediks2 dalam toilet. Sebab Intan cakap macam teringin nak amek gambar dalam toilet. Nak try skill macam yang org laen buat tuh la kan.

Alang2 takda orang dalan tuh, apa lagi? Teruskan misi.


Cubaan pertama. Senget-benget. Aku conquer sengsorang. HAHA~


Cubaan ke-dua, kurang berjaya.


Cubaan ke tiga hampir berjaya.


Cubaan ke empat boley lah kot eyh.


Cubaan ke lima , semua macam sengal.


Cubaan ke enam,ntah pape.


Akhirnya, cubaan ke tujuh, memuaskan la kot. Nanti2 la praktis lagi. Kan praktis make perfect? kan? huhu~

Lepas tuh, malamnya pergi Mid Valley sebab nak tgk movie cerita Upin dan Ipin! Qilah pon join. Memang besh giler. Terbahak2 gelak. Upin! Pikirkan masa depan! Wakakkakakakaka~

Lepas da habis movie, balik rumah SYarq n Sue kat Kerinchi.

Daa~

p/s: Turn sape plak pakai voucher tuh pasni ek? =)


6 comments:

madey said...

of course laa turn aku..hehe eh lawa baju ko tue...walaupon aku fobia ngan warne pink

Anonymous said...

woh!
52 minggu makan free?
serius??
huwaaaaaaaa~
ruginyeee!!
nak nak!
nak voucher!
pls.. :(


aritu time promotion tu i tgk macam ramai gile org.
sbb tu macam malas nak makan.
adeh.
ruginyeeeeeeee!!!!!!!!!!

I.L.Y.A.N.I.E said...

Madey

er er tq sebab puji baju saya.
Blushing2 saya tau ahaks

Heyp jangan fobia ngan pink.
Pink is my favret kaler tau

=)

I.L.Y.A.N.I.E said...

Dieyla

Yup! 52 mgu makan Kenny secara percuma!!
ohho lazat giler la kan.huhu
macam x caye jek.


Ha, kan da rugi. sebab tuh ai suh pergi cepat2.
Kalo x, da nyesal macam sekarang

=)

nieja said...

nak makan freeeeee gak weiii

I.L.Y.A.N.I.E said...

Nieja

JOmmmmmmm
jom makan free..
ajak ur mr. Bf sekali
HEHE~