Friday, March 20, 2009

~Sekadar renungan~

Salam...

Time tengah tension buat thesis, tergerak di hati nak bace entry dari seorang penulis yang sangat menusuk kalbu gaya bahasa penulisannya. Dapat tahu blog ni dari Hananiey dan dari IbuEmiralisa.

Saat mula membaca dari perenggan pertama, sampai ke perenggan terakhir, dan entry2 seterusnya, air mata tidak penah jemu membasahi pipi. Sedih yang tidak dapat di ungkap dengan kata-kata.

Kalau nak baca, sili klik link di bawah.


Bertambah sedih lagi apabila sahabat tuan empunya blog berkongsi rasa kasih dan rindu dengan mengabadikan gambar-gambar saat terakhir arwah di bumi ini.

Sila klik link di bawah untuk melawat galeri foto tersebut.



Air mata tidak berhenti mengalir saat membaca entry dari beliau. Sesungguhnya, setiap yang hidup pasti akan kembali padaNya.

Andai ku tahu, kapan tiba ajalku,
izinkan aku mengucap kata taubat padamu.

Aku takut akan semua dosa-dosaku,
Aku takut dosa yang terus membayangiku.
Ampuni aku dari segala dosa-dosaku,
Ampuni aku menangis ku bertaubat padaMu.

Semoga beliau tabah dalam menghadapi segala dugaan-Nya.

Al-Fatihah...

=(

p/s: Andaiku tahu...

3 comments:

hananiEy said...

sedang kn mc long kan cite amir yusoff tuh

;)

i bace mmg ase insaf gile

;)

hananiEy said...

sedey****

typo typo ;)ihhihi

I.L.Y.A.N.I.E said...

Hananiey

A'a yang.memang sedih giler.
Terus terinsaf sekejap.
If down tiba2, mesti ai bukak blog ni and bace.
Insaf betol kan yang.

U memang miss typo yang
uhuk uhuk uhuk