Sunday, March 22, 2009

~Sarapan Pagi~

Salam...

Selamat Pagi Malaysia



Rasa macam da lama jek x buat entry pagi-pagi kan? Saya sejak akhir-akhir ni selalu la jugak bangun awal pagi. Sebab sekarang da x cukup masa da. Masa pon macam cepat jek berlalu. Tup2 hari ni da hari Ahad kan? What? Ahad? Perrgghh! Kecot perot! x sangka. Dan tak lama lagi akan masuk bulan April pulak. Debaran semakin terasa. Hanya mampu doakan yang terbaik.

Uhui, kata da tak cukup masa, tapi sempat lagi hapdet belog. Kan da kata, belog ini ibarat baby saya. Kalo sehari x hadap, rasa x sesempurna mungkin hidup pada hari tersebut.

Sebenarnya, nak cerita pagi tadi saya pergi breakfast di Dewan Makan. Hari ini makan sosej black paper dengan roti. Berangan breakfast burger, sekali turn mgu ni adalah roti ngan sosej. Hampeh betol.

Takpe, hari Ahad mgu depan kena breakfast lar sebab mesti breakfast burger.
Roti tuh letak la jem kaya, marjerin, ataupun jem strawberi.
Bila makan roti ni, aku tringat yang Ainul suke sangat dengan jem strawberi.HEHE~

Tapi puas hati gila sebab dapat amek sosej banyak2. Even makcik India tuh sound yang jangan amek banyak2 dik, amek 4 ketul jek, aku pedulik hape. Orang2 yang before aku tuh,amek banyak gila. Takda plak dia bising. Aku seselamba yang mgkin, amek sosej banyak2, amek roti letak jem, and blah. HAHA~
Cara paling berkesan nak selamatkan diri agar makcik tuh x nampak.

Pergghh kenyang gila namampos. Mengharapkan tgh hari ni akan dapat makan laksa. Tengok2 kena makan bihun sup lagi. Hadeyh! =(

Okey, itu saja untuk entry kali ini. Hanya nak bercerita saya sarapan apa pada hari Ahad yang damai ini sahaja.
Betol la kan? Tajuk entry pon nama sarapan pagi.HAHA~ Kesian korang kena baca entry yang tak berapa berfaedah ni.

Owh tak mungkin kerana sayang,
Cinta kita tak sehaluan,
Lalalallalalalalala

Tengah gila dengar lagu ni.

Alyah- Tak mungkin kerana sayang =)

p/s: Owh saya nampak ada budak yang pergi KFC 2 kali semalam tu bangun awal jugak pagi ni.
Siap letak status morning.HAHAHA~

10 comments:

Liz said...

saye bangun awal jugak!!!!

I.L.Y.A.N.I.E said...

Liz

Owh ye ke?
HAHA~
Congrates.
Ai xdak YM u, sebab tuh xtau u bangun awal ke x.

Esok da nak start sekolah da kan?
uhuiii

Selamat kembali ke sekolah!

=)

Liz said...

da add da YM..eheheh

I.L.Y.A.N.I.E said...

Liz

Macam mana adik manis boley tau saya punya id?
mi goreng mamak satu
HAHAHA~

Yeayyy. da add da.
Yuhuuu..
boley tau status kamu!

Anonymous said...

sebab adik manis yang ni bagi.
AGAGAGAGAGA~

wei ape ni.
suke je nak glemerkan i tau.
AGAGAGAGA~

I.L.Y.A.N.I.E said...

Dieyla

Owh adik manis ka yang bagi saya punya id?
Mamak, tea tarik satu
HAHA~

Erk! glemerkan u?
bila?
HAHA~

Anonymous said...

eleh. buat2 tanye lak.
kalau boleh setiap entry nak cakap pasal i kan.
malu la i camni.
*gedik tak gedik tak*

:P

I.L.Y.A.N.I.E said...

Dieyla

A'ah ek?
Baru terperasan yg setiap entry macam nak link n ada tersebut pasal u.
x suke la camni, nanti u glemer terlebey.
HAHAHAHAHHA~

*memang gedik pon*

Wakkakakakaka~

=D

nieja said...

i bgun 3.15pm
hahaha...
pdhal kena ade kat
clge kul 3pm.
sengal btol i neh.

tension la
asyek x cukup tido je.
huh! baru je nak tido best2
tetibe org call soh g clge
waaaaaaaaarghh tension

I.L.Y.A.N.I.E said...

Nieja

Perghhh
lewat gila u bangun.
yelah, rumah da sunyi,xdak sape la yg kejutkan kan.
Memang heaven gila tido.
HUHU~

HAHA~
ai pon x dapat tido besh2 jugak.
Bila tido asek termimpi thesis jek.
Psiko betollah
Uwaaaaaaaaaaaaaaa

=(