Saturday, March 7, 2009

~ BIlik mana weyh? ~


Salam...




Pagi tadi Nin anta msg kat aku bagitau yang kolej aku kena rompak? Ha? Rompak?
Bia betik? huhu...

Da la aku xdak kat kolej, aku lepak umah Syarq kat Kerinchi ni. Heaven dok sini. HAHA~

Kat mane? Ofis ke? Dia kata, student ,yang kena. huhu

Aku tanya2 lagi, dia kata, dia pon x berape nak sure lar, tapi dia kata kawan dia bace dalam Harian Metro. Apalagi, bukak Metro online lar. Nak tau lebey lanjut, sila klik link sini ea.
=)

Enjoy reading guys. HEHE~


http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Saturday/Setempat/20090307082927/Article/index_html



p/s: Berhati-hati di mana jua anda berada!!

4 comments:

nieja said...

aish..
mcm2 la skrg ni.

~ilyanie_usyuk~ said...

Nieja

Kan? kan?
toyol curik duit lagi banyak kan?
huhu
serammmnyer

nieja said...

ahhahaha.
tu mmg seram

~ilyanie_usyuk~ said...

Nieja
memang seram yang amat

=)