Saturday, February 21, 2009

~Selamat ulang tahun sayang~

Salam...

Juz wanna wish my BELOVED adik tersayang:




NORHIDAYAH BT. HASSIM


HAPPY BIRTHDAY TO U

SWEET-19

SEMOGA PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI

Dia la adik tersayang saya. Erk! Sape jek lagi adek aku kan? Dia jek la.

Suka panggil aku moncit. Mana ada. Padahal perot aku kempis apa. HAHA~

Memiliki mata yang agak sepet. Sangat manja dalam keluarga.

Masih belajar di Uitm Machang dalam jurusan Statistik. Suke cakap Machang tuh x besh. HAHA~ Nasib la rezeki ko dok kat ctu.

Kekalkan pointer kamu yg sangat terbaik dari ku itu. Rajin2 belajar,semoga lebih rajin dariku!

Kekalkan keputihan dan ke-amoi-an kamu, supaya x jadi hitam. Jangan main panas,nanti cepat selesema.

Semoga menjadi adik yg baik dan x buli aku selalu. Semoga jugak menjadi anak yg solehah kepada ke dua ibu bapa dan di rahmati Allah sentiasa.

Semoga cepat matang dan tidak ke-kanak-kanak-an lagi. Selamat belajar memasak di umur yg masih muda lagi. Selamat belajar cara2 nk bawak motor sbb nanti boley la suruh mak beli motor baru lagi.



Dan semoga kamu sayang saya setiap hari. Sebab saya sayang kamu sangat2 walau tidak di ucap dengan kata2 kerana ia lahir dari hati ku yg suci murni ini. Luv u sayang =)

Adik saya sangat la manja dalam family. Kira kalau dia x alek weekend tuh, mesti mak n abah da tefon2 da, xnk alek ke? HAHA~ See. Mereka sangat sayang kamu lah bukan. Owh saya jelesh di situ. Nasib baek ko dok kat Machang jek, kalau dok kat Shah Alam nanti, tatau la camne weyh.

p/s: Nanti ai alek bulan 3, ai bg u hadiah ek adeq cayang...Mmmuuaaahhh! =)

4 comments:

Dieyla said...

owh.
mate adik u lagi sepet dari mate u ek.
hik3~
tapi tang hidng tu sama dah.
mulut je tak sama.
eyh.
tak psal2 nak komen muka orang.
AGAGAGA~

happy birthday to ur sister jugak.
semuga die tak nakal macam kamu.
WAKAKAKA!

~ilyanie_usyuk~ said...

Dieyla

AHAHAHAA~
u compare kan muka kitorang ke?
Sioot la.
nakal ek kamu.
geget kang.


er dia lagi kuat karate dari saya tau.
Kalo dia karate, mesti saya yg nanges.

tp sekarang, tgh rindu dia secara sangat banyakkkk

=(

Anonymous said...

Salam...
Wish besday jugak utk adik kamu yek t...smoga die pnjg umur...murah rezeki...bjaya&bahagia smp akhir usia...amiiiiiiiin...

~K.Yana...as ur silent reader...haha~

~ilyanie_usyuk~ said...

Kak Yana

Nek!

Tq tq hehe

yup.

Amin, amin dan amin.

Semoga dia menjadi harapan keluarga

tq again!