Monday, February 9, 2009

~Ketika ini~

Salam...

Ketika ini, aku sedang makan aiskrim Malaysia yg di buat oley Suelaiey hehe sedap weyh.
Hari ni jek aku da makan dekat 40 btg kot..hiks.. okey itu metafora saja. Aku makan ckit jek, er tp banyak jugak la. er tp xdak la banyak hehe


Aiskrim Asam Boi

Ada org yg alek umah kediamannya di Shah Alam tuh, siap sound2 aku suruh jangan abeskan eskem. Org kata, kalau rezeki kita tuh xdak , memang xdak la kan wakakakkaaka Maafkan saya andainya apabila anda pulang ke rumah sewa ini, aiskrim itu sudah tiada. Bukan salah saya , tp keadaan yg memaksa. Ehem2..cuba membela diri.

AiksrimMalaysia perisa asam boi.. Sedap gilos wa cakap sama lu hehehe Dari tadik mulut ku x berhenti makan eskem ni weyh. Jadi cam ketagih pon ada gak hehe

Sedap gila weyh. Sedap yg amat. dapat menghilangkan keletihan n mendatangkan kegembiraan.
Dalam peti ais tuh, da tgal bape ketul jek tuh. Kira pasni, sape cepat,dia dapat la kan. Sape paling terpantas bukak peti n kerap ke dapur, dia la juara.

Harap maklum!

Lallalalallalala

p/s: menunggu pic from Fara-d untuk wedding Chika!

8 comments:

nieja said...

perghh..
eskrem gile sedap
lame woi x makan eskrem
mesia neh.. nyum2..
simpan utk i gak!!!

~s.u.E.L.a.i.e.Y~ said...

huhu~ =)
time kasih atas pujian anda.. =p

tgk mcLong mkn eskem tu smapi nat pom da x ley thn, mkn jgk walaupom batuk2 sbb takut mclong abeskan eskem dlm peti uh...hehehe..

org kat s.alam tuh, tgk gmbr je la yerk...

huhu~

~ilyanie_usyuk~ said...

Nieja

Ada lebih kurang dalam 10 batang kot lagi hahaha

kalo sempat, meh la dtg cni yang

=)

~ilyanie_usyuk~ said...

Suelaiey

u're welcome my dear.

Nat pon dengki ngan aku. nape org suke makan apa yg aku makan eyh?

mesti time aku makan cam nmpak sedap kan...hiks

kesian kan org kat SA tuh.padan la muka HAHAHA~

s.y.a.r.q said...

elehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

xheran ponnn


sebelum ko mkn tuh aku dah mkn berbatang2 tau...

:p :p :p

~ilyanie_usyuk~ said...

HAHAHA~

dats not my probs, dats urs...

aku makan lagi banyak dari ko.

nyum nyum nyum

sedap gilos wa cakap sama lu..huhu

=)


Sue, wat lagi. x puas la

=(

~ilyanie_usyuk~ said...

HAHAHA~

dats not my probs, dats urs...

aku makan lagi banyak dari ko.

nyum nyum nyum

sedap gilos wa cakap sama lu..huhu

=)


Sue, wat lagi. x puas la

=(

sweethOneY said...

nikmat wooo eskim ni klo dimakan tgh2 hr :D