Monday, January 19, 2009

~ Undi weyh!~

Salam...

rakan2 ku...

Marilah Mari,
Kita mengundi,
Tunaikan kewajipan Anda,
Pada Kampus lar...haha

Erm tgh hari tadi aku pegi mengundi. Di Dewan Sri Mutiara Kolej Kediaman Ke-8. Er dewan makan jek kot. Tp buang undi dalam bilik Seminar.

Sape yg aku pilih? Sape? nak tau?


lalallalaa

Undi adalah Rahsia!

hehe

Insyaallah, ni tahun terakhir kot aku mengundi sebagai Warga UM.

UM is one! hoho


tp nk bg hint, org2 yg aku undi tuh, yg ake rasa nama dia sedap gtu, pas tuh dia datang berkempen depan mata aku.Lepas tuh, tgk manifesto macam bagus jek, n tgk la org nya, encem ke tidak ke, hahaha

Takde lah macam tuh. Pilih pemimpin mengikut gerak hati, bukan nya di pengaruhi.

Salam Mahasiswi.

Malam ni kan result dia? Aku x amek tau sgt. tau2 jek, "Eyh arini ek mengundi?" ..haha

Okey, kita nantikan malam ni k.

Good Luck kepada semua calon2 yg bertanding.

=)


p/s: Menang atau kalah, adat pertandingan.Kepada yg menang, jalankan tgungjawab anda! Salam permisi.

12 comments:

hananiEy said...

Salam permisi,

ihihih

cewah mc long..

ai rase u boley jady calon la mc long

hahaah

gaye tu da adeee

;)

~ilyanie_usyuk~ said...

woohaaaa....

calon? er xnk lah.

seram seyh politik kampus ni.

Nak jadik calon, kena sedia dari segi mental dan fizikal.

nk kena ready ngan tohmahan sume.

Aish... x sgup la ai.

er u pon hokey hanan!

pointer power tuh


=)

Dieyla said...

selamat budak master takyah undi.
hahahaha~
kalau tak, mesti tak tau nak undi sape pon.
yeah!
lepas ni aman balik um!

~ilyanie_usyuk~ said...

Dieyla

A'ah.Hope UM kembali aman seperti sedia kala la kan.

Tp pilihan raya kali ni, sedih la jugak,dicemari dgn isu Babi tuh.

Aishh dunia akhir zaman kan.

Wallahualam..

Eyh budak Master tayah ngundi ea? beshnyerrrrrrr

=)

nieja said...

i pnah ngundi2 ni
hahahha.. x layan laa..

~ilyanie_usyuk~ said...

Nieja

er confius2..

penah ngundi ke x ni?

ahaks

~s.u.E.L.a.i.e.Y~ said...

aku x g pom ngundi..
malas...
hehehe..
tmbh2 lg ngan isu yg x diingni tuh..

=)

~ilyanie_usyuk~ said...

Suleaiey


Er kalau nk ikotkan ati, malas gak. tp aku kan gediks gtu hehe

konon2 ini la undi terkhir dari ku sebagai warga UM.

Ewahh

Weh..jom makan kat RAk Thai esok hehe
ngan Qilah.

s.y.a.r.q said...

rak thai???

nyummi2... sue...namo jempot aku skali kah????


kalau aku duk kolej dah lamer dah aku g ngundi...

tapi dah duk luar x koser aku nk g undi kan....


gosip2 dlm Um pon dah xtaw dah..

mn tak nye seminggu skali jek kot g UM..sbb de klas...

hehehehehe

:D

~ilyanie_usyuk~ said...

Syarq

Hahaha....

xdak pe yg menarik pon

huhu

nieja said...

error typing
i xpnah ngundi2 ni..
x layannnn hahaha

~ilyanie_usyuk~ said...

Nieja

Owh da agak da. Aikan gediks gtu.
So saje jek la nk ngundi2 ni hehe