Thursday, July 2, 2009

~Ilyanie masih wujud~

Salam...

HAHAHAHAHAAHA~ Ockey. Stop gelak. Ilyanie masih wujud. Iye, masih hidup. Cuma kadang-kadang terlupa yang dia ada blog. Hadeyh. Banyak betol komitmen sampai terlupa ada blog. Bukan. Bukan maksud saya begitu. Tapi kan sekarang tengah praktikal. So, time ada idea nak update blog tuh, taip la sikit2 kan. Then, kerja pun datang bertimbun-timbun. Tak menang tangan nak buat semua kerja. Echewah! Ayat tetap tanak kalah. Kalah CEO punya busy la pendek kata.

Ockey. Stop merepek lar. Pagi ini, hujan turun terus membasahi bumi, tetap ku redah demi kerja yang terchenta dan ibu pertiwi. Status tak ley blah kat facebook. HIHIHI~ Biasalah. Executive kena la poyo-poyo sikit dekat facebook kan.

Sedar tak sedar, da sebulan saya dan rakan-rakan menjalani Latihan Industri dekat Cheras ni. Macam mana perasaan? Biasalah, kalau kerja ockey, rasa seronok jek lar. Cuba kalau kerja bertimbun2, lepas tuh lari sana, lari sini, rasa stress pun ada. Tapi bila pikir alek, inilah hidup yang perlu dijalani. Sebab masing-masing da matang. Da boleyh berfikir secara lebih jauh dan produktif. Lepas ni, da kena pikir tentang masa depan.

Ah, dah lar. Tak perlu merepek dekat sini. Sebab saya pun tak tahu apa yang akan saya merepak nanti. Nampak sangat otak tak centre lagi neh. Sebab pergi kerja pagi-pagi, dalam keadaan mengantuk, lepas tuh tiba-tiba hujan. Dalam kepala otak, pikir katil tilam bantal empuk jek neh. Wakakkakaakaka~

O.k. Saya janji, jika ada masa terluang, saya akan update la cerita-cerita basi yang saya pun da terlupa bila kah perkara itu terjadi. Entah kenapa sekarang asek short term memory jek. Hadeyh =( Mungkin suke makan meggi kot. Eyh, ada kaitan ke?

Saya janji kepada orang Meru, Klang untuk update blog. Janji saya kepada gadis itu telah di tunaikan hari ini. Cuma tunggu la ea. Ada masa free, saya akan update beround-round. HAHAHA~ Budak tuh suke jek men-capub dekat chatbox. Asek nama dia jek penuh. Tapi takpe. Saya sukeeeee. Sebab dia suke memeriahkan hidup saya. Muehehehheee.

Hidup anda macam mana sekarang? Da nak bukak sem baru kan? Da prepare semuanya kah? Sabun basuh da beli? Makanan ringan? Buku-buku?

Eyh dah lar. Nak bergediks kat fesbuk jap.

2 July 2009.

Happy birthday Noor Matin B. Ramli, Sweet-23. Semoga panjang umur dan murah rezeki. Semoga di permudahkan segalanya. Aminnn.

p/s: Owh, apesal mengantuk sangat neh~



8 comments:

hananiEy said...

oiyh. oiyh.

dak meruuuu akan terus menerus memeriahkan blog cik mc long!


x kire!!!!!!!!!!! ;)

Dieyla said...

Haha.
siap tanye lagi dah beli sabun basoh.
ape brg beli sabon basoh.
anta dobi cukup.
ngehhh~

waaahhh!
lame gile u tak update blog kan.
boring gile seyh!
i je banyak masa update blog.
tapi saje malas.
harharhar~

Amazing AJ said...

Eh mcm mane blog mati bole hidup semula yer.

Sila jawab Puan.

Anonymous said...

sila la rajin2 updated blog.. =p

I.L.Y.A.N.I.E said...

Hananiey
/n

Ai sukee jek dak meru Kalng memeriahkan blog ai
HAHAHA~

I.L.Y.A.N.I.E said...

Dieyla
/n

U memang, rajin jek update kan?
Hiks

=)

I.L.Y.A.N.I.E said...

AJ
/n

Sebab blog telah di beri nyawa ke-2.
=)
Harap maklum.

I.L.Y.A.N.I.E said...

Nemo
/n

Tengah carik semangat nak update la ni.
Hiks