Saturday, September 19, 2009

Salam Aidilfitri

Salam...


Di kesempatan ini, ingin saya ucapkan


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR DAN BATIN

kepada semua readers ilyanie86.blogspot.com. Eceyhhh bajet ramai readers lah neh. AHAHAHA~


Mintak maaf ockey. 0-0 eyh? Maafkan segala salah silap saya. Semoga di ampunkan. Jika ada terkasar bahasa dan tersilap kata, mohon di ampunkan segalanya. Maaf di pinta dari hujung rambut sampai hujung kaki.

Selamat pulang ke kampung.

BERHATI-HATI DI JALAN RAYA. INGATLAH ORANG TERSAYANG

p/s: Doakan perjalanan saya pulang ke kampung halaman dengan selamat. Aminnn =)

And macam biasa, if saya balik kampung, maka blog pun bercutilah. Eheeeeee.

Daa~

2 comments:

Farhana Sedek said...

Mc Long,Selamat Hari Raya..:)

I luvs candy said...

wey mclong...meh cni tlg aku wat blog nih..x reti dowh..hahahahahhahaha