Friday, August 29, 2008

28/08/2008 ~ Her Befday...

28/08/2008


cantek gk kan tarikh rini..

Today is my best friend birthday

dak ni best frenz aku time skolah dlu..kire uma pon dekat, sekolah same,mam pon same2 la..
tp dia pindah skolah aku time form 4, dlu dia skolah laen...

g skolah x same, even aku prefect pon, aku g lewat, dia g awal...hhahahaa
tp alek skolah same2...hihi
tu pon, klo dia x dating. klo dating, aku alek uma dlu lar..
uma pon 2, 3 lgkah jek dari skolah kan..

kami tgal di blok yg same...
uma dia tgkat 4, uma aku tgkat 6..
kami berdua anak polis..
hihi

ni ha rupa n wajahnyer...gmbar laen ada kat fs..malas nk carik, so carik jek dalam store ku, paste jek gmbar yg ada..hihi


::Nad n Me::

aku sayang sgt kat nad ni sebab dia sentiasa ada time aku susah senang masa form 5 dlu...

sbb tuh even dia ada wat pape yg wat aku terasa, aku sejukkan jek ati sendirik..
hihi...

kan kawan kan?
x normal la klo x majok2 gtu.
kan nad kan?kan?

::Her's siblings, nad in between::



okey nad..

juz wanna wish B_girl kat bawah ni yg sgt suke sgt kaler merah:


happy Befday to u
smuga pjg umur n di murahkan rezeki

jgn nakal2..
ko tu da tua..hik3

k..besh frenz forever tau

p/s: er wish lelebih ni kan, macam la dia bace blog aku...
wahahahhaaahahhaaaa

No comments: